عشق و آنتی عشق

دفتری بود که گاهی من و تو

 

می نوشتیم در آن

 

از غم و شادی و رویاهامان

 

از گلایه هایی ک ز دنیا دشتیم

 

من نوشتم از تو :

 

که اگر با تو قرارم باشد

 

تا ابد خواب به چشم من بی خواب نخواهد آمد

 

و اگر همسفر من گردی

 

من تو را خواهم برد تا فراسوی خیال

 

تا بد انجا تو باشی و من و عشق و خدا ! ! !

 

تو نوشتی از من :

 

من که تنها بودم با تو شاعر گشتم

 

با تو گریه کردم

 

با تو خندیدم و رفتم تا عشق

 

نازنینم ای یار

 

من نوشتم هر بار

 

با تو خوشبخت ترین انسانم

 

ولی افسوس

 

مدتی هست که دیگر نه قلم دست تو مانده و نه من ! ! ! 



نظرات شما عزیزان:

SHAHIN 
ساعت4:28---22 بهمن 1391
سلام ساراجان.خیلی لطف کردیدوسرزدی شماهم وب زیبایی دارین.شمالینک شدید امیدوارم بازم شماروتوی وبم ببینم خانومی

وهمینطورباعث افتخارمه جزولینک دوستانتون باشم.باآرزوی بهترینها برای شما....


پاسخ:ممنونم شما لطف داری..باعث افتخار من هم هست...با آرزوی موفقیت ..و دیدار مجدد


SHAHIN
ساعت4:23---22 بهمن 1391
=============================

؟____اومدم یه ذره با خودم تنها باشم....____؟

؟___خیلی وقت است فراموش کرده ام___؟

؟_____کدامیک را زودتر می کشم____؟

؟_________رنج ؟_________؟



؟______انتظار؟______؟



؟__یا نفس را ...؟؟؟؟__؟



==========================
سلام شاهین جان..ممنون که به وبم سر زدی..خوشحال شدم به امید دیدار مجدد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, ] [ 15:11 ] [ سارا ] [ ]